Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Planet SPA- krem do stóp AVON

Hallo. Dziś recenzja kremu do stóp AVON z minerałami z morza martwego. Producent zapewnia że krem pomaga zmiękczać i regenerować stwardniały oraz suchy naskórek. 
 Tubka z kremem jest idealnie dopasowana do każdej dłoni Jak dla mnie krem jest wystarczający, pomógł mi z szorstkimi piętami ( choć długo go stosowałam) .
Krem super rozprowadza się po stopach, niewielka ilość wystarczy na posmarowanie stóp. 
Konsystencja kremu jest super- nie jest tłusty oraz szybko się wchłania. Po całodniowym dniu pracy można skusić się na  chwilę ulgi i odświeżenia. 
Aby krem przyniósł jakąkolwiek poprawę należy stosować go regularnie. 
Jedynym minusem jest zapach kremu, który nie przypadł mi do gustu. Jest ohydny :/

Polecam ten produkt dla osób, które mają niewielkie problemy ze stopami. 

Cena ok. 10 zł 



Dziś dotarła do mnie paczka z wygraną w konkursie DOVE. Niebawem pojawi się notatka z recenzją o tych produktach :) 

Wygraną był zestaw do włosów: 
- Szampon Split Ends Rescue z aktywnym Serum spajającym.
- Serum Split Ends Rescue spajającym które nawilża włosy
- Odżywka Split Ends Rescue


To wszystko na dziś. bajooooo Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę serię kosmetyków Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planet Spa lubię ale juz pare razy słyszałam o brzydkim zapachu tego produktu. A Dove uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie te produkty Dove. Ja używam odżywki z innej serii i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Planet Spa jest genialna :)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)