Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Balsam Dove, Intensive Nourishment

Witam. Dziś recenzja balsamu dove intensive nourshiment. Na to, iż mam bardzo suchą skórę skusiłam się na ten balsam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

 Balsam doskonale nawilżył i odżywił moje nogi. Balsamując nogi wieczorem, rano czułam , że moje nogi nadal są nawilżone. Balsam ma gęstą konsystencję, jednak bardzo dobrze się rozprowadza po ciele. 

Balsam jest wydajny i starcza na długo ( ok. miesiąc) 
Polecam ten produkt ponieważ idealnie wygładza i odżywia każdą wysuszoną skórę !

Cena ok. 20 zł 







3 komentarze:

  1. krótko, zwięźle i na temat;)
    uwielbiam Dove

    OdpowiedzUsuń
  2. możliwe, że kiedyś go wypróbuję bo jeszcze nie miałam :)
    Zapraszam do siebie na post o zakupach w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)