Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2013

Extasy

Hello. Dziś pachnąca notka o perfumie vip cosmetics : extasy - pour femme.
Miałam od groma perfum, jednak ten najbardziej przykuł moją uwagę. :)



Producent mówi o tym perfumie: Zapach szlachetny i kobiecy stworzony dla kobiety gustownej i eleganckiej.Kompozycja przeznaczona jest dla kobiet łagodnych,zrównoważonych i powściągliwych,nieco chłodnych, tajemniczych,posiadających niezwykły urok osobisty.Aromat ten jest synonimem stylu,elegancji oraz szyku.


Zdecydowanie się zgadzam, zapach jest nieziemski jednocześnie delikatny oraz zmysłowy. Każdy facet czując ten magiczny zapach zwróci na was uwagę ;)


Dzięki  zielonej herbacie i trawie cytrynowej uzyskany został tak bardzo uwodzicielski zapach!

Opakowanie tego perfuma  jest poręczne, buteleczka ma pojemność 50 ml. Perfum Extasy jest bardzo wydajny, jedno psiknięcie wystarczy by poczuć romantyczny zapach, który bardzo długo się utrzymuje. 
Nie trzeba używać 5 razy by perfum utrzymał się przez cały dzień.

Zdecydowanie polecam na pierwszą randkę :) 

Cena: ok 149 zł 

Dziś z rana zawitał do mnie listonosz (zonk) z kolejną paczuszką od DOVE. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona ponieważ wcześniej już przyszła do mnie paczka i nie spodziewałam się kolejnej. Tyle tych prezencików od Dove dostałam, więc czeka mnie duuuuuuuuuuuużo testowania! Huuuurrrra :)

Podzielę się co dziś dostałam: 



Pozdrawiam i miłego dnia życzę ;)

5 komentarzy:

  1. fajne perfumki i paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię wszystkie kosmetyki z Dave <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dove ürünlerini bende çok seviyorum..
    http://pembeemavii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urang nyadiakeun obat keur pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, maké obat nu dirumuskeun jeung siki bisa cageur panyakit lengkep.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)