Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Avon- balsam naturals

Dzień doberek :) Był już post na temat mgiełek avon, więc dziś post na temat balsamów.
Balsamów używam z tego samego powodu co mgiełek- zapach :) Po prostu je uwielbiam!
Nawilżają skórę, jednak nie na długo. Łatwo się rozsmarowuje ponieważ ma lekką konsystencję. Dodam, że jest bardzo wydajny.

Najbardziej lubię zapach czereśni i gałki muszkatołowej, ale inne też są super!


Cena: 200ml  10zł 

Zdjęcie nie jest dzisiejsze. Było robione kiedy kupiłam balsamy,jednego balsamu nie ma już pół buteleczki. :) 





39 komentarzy:

  1. Z Avonu lubię mgiełki :) to chyba ta sama seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki z Avon!:)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Following you now! follow back if you didn't and if you want!:)

    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie mogę większości balsamów, nie wchłaniają się i skóra mnie strasznie swędzi - jedyny jaki mogę to fenjal - dostałam od koleżanki w prezencie miniaturki i skóra nie swędziała, wchłonął się też ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile mgiełki uwielbiam, to tych balsamów nie ruszę. Nie zaprzyjaźniliśmy się :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi pachnieć nieziemsko :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam balsam z avonu chyba o zapachu karmelizowanego jabłka i miał cudowną konsystencję ale wcale nie nawilżał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oTAGowana! :) Zapraszam tu: http://tusenskonaa.blogspot.com/2012/08/trafiona.html

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie miałam okazji nigdy takich zdobyć :/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię jakoś tych balsamów, słabo nawilżają i w moim przypadku nie były wydajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś jeden, dostałam od przyjaciółki na jakąś okazję, miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog! :D
    http://kdsvnlfdvj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy p nich nie słyszałam :P. Haha, ale kupiłabym ze względu na sam zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś mango-granat również ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić jakiś balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam balsam z tej serii i był okropny:(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ten blasam o zapachu fiołku i liczi :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę spróbować. Lubię produkty z AVON. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham zapachy produktów z Avonu! <123

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie produkty z Avonu i ich balsamy także lubię, ale przede wszystkim za zapach;)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą pięknie pachnieć :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham te balsamy. Tak ślicznie pachną ;)
    Bardzo zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo fajny blog.! Zaobserwowałam i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  24. : o Pierwszy raz tu jestem i jestem pozytywnie zaskoczona!

    Obserwuje i licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Balsamy te lubię :) najbardziej w nich rzeczywiście przyciąga zapach :) i są dość tanie :)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga, do komentowania postów :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/Zapraszam do obserwowania mojego bloga, do

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za miły komentarz:) Również wielbie te zapaszki. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj no są mega wydajne ^^
    i mają piękne zapachy, choć jak dla mnie za krótko on się utrzymuję na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam czereśnie i byłam zadowolona:)

    pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Czereśniową miała mgiełkę :)
    Jednak najbardziej kochałam mgiełkę Mango i pasiflora ale jakoś później już jej w avonie nie było

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie, właśnie trwa konkurs:)!
    mayuu-mayu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Również je bardzo lubię - zwłaszcza za cenę na Allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham tą firme a szczegulnie Balsamy i Mgiełki.świetny Blog;)
    Obserwujemy?
    Bardzo mik zależy .
    http://fashion-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam balsam arbuzowy i to jest już moja 3 butelka.
    Może nie nawilża tak super fajnie ale bardzo go lubię i mam do niego sentyment : )

    Zapraszam do mnie ♥

    cukierpuderlamerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taki arbuzowy i go kocham :P
    Obserwuje i zapraszam http://nowa-graciarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak byłam nastolatką, to uwielbiałam tę czereśniową serię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)