Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Garnier- Color Naturals

Farba do włosów Garnier Color Naturals.

W opakowaniu znajdziemy:
- mleczko utleniające
- krem koloryzujący
- odżywkę
- rękawiczki oraz instrukcję obsługi.


Producent zapewnia: 
- długotrwały kolor
- bogaty kolor 
-100% pokrycia siwych włosów
- jedwabista miękkość i blask włosów. 

Przechodząc do mojej opinii  zgadzam się z każdym punktem. Farba bardzo długo się utrzymuje i ma cudowny kolor! Zauważyłam także, że nie niszczy włosów, a wręcz przeciwnie; odbudowała  moje włosy, które były bardzo słabe i w dużej ilości wypadały. 
Farba dobrze pokrywa każdy włos, włosy są bardzo miękkie i puszyste od razu po wysuszeniu.
Jedynym minusem jaki zauważyłam jest to, że w opakowaniu znajduję się troszkę za mało tej farby.
Garnier postarał się z odcieniami farb, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :) 


Cena: ok. 13zł 


3 komentarze:

  1. Znam dobrze farby do włosów Garniera. Są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez długi czas używałam również tego Garnierka, odcień z palety blondów, ale faktycznie świetne efekty :)
    Dziękuję Ci za odwiedziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te farby, ale nie lubię intensywnego zapachu jaki utrzymuje sie na włosach po ich zastosowaniu. Jednak co tam zapach, gdy po niej włosy sa nie tylko lśniące, ale i kolor jest naturalny, a nie sztuczny:P!
    Dołączam do obserwujących, pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)