Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

NIVEA- aksamitne mleczko nawilżające


NIVEA- aksamitne mleczko nawilżające z naturalnym wyciągiem z aloesu.

Co pisze producent?

Szybko wchłaniające się mleczko o wyjątkowo lekkiej konsystencji. Idealne do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt. Wygładza, łagodzi i chroni delikatną skórę dziecka przez całą dobę.






Muszę przyznać, że jest to jedno z najlepszych mleczek. Posiada lekką konsystencję dlatego bardzo łatwo rozsmarowuje. Szybko się wchłania a skóra jest na długo nawilżona i gładka (ale nie 24h, jak zapewnia producent). Mleczko ma bardzo łagodny i przyjemny zapach. Bardzo dobrą rzeczą jest dozownik, który ułatwia korzystanie. Trzeba także przyznać, że mleczko jest bardzo wydajne!

Minusów brak:)

Koszt: ok. 20zł




5 komentarzy:

  1. Ja na razie mam na horyzoncie tylko jedno mleczko i na nie poluję :) ale w międzyczasie zwrócę uwagę na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wykończę mleczko z oliatum to kupię synkowi nivea ,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chyba wypróbuję, może okaże się fajne skoro tak chwalisz.
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog i pamiętaj, że początki są najtrudniejsze, ja też dopiero zaczynam i jakoś słabo mi idzie. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)