Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Avon Litlle black dress

Witasek.
 Dziś recenzja dezodorantu little black dress. Kupiłam go pierwszy raz i bardzo mi się spodobał. Zapach jest przyjemny nie duszący, mógłby utrzymywać się dłużej, jednak nie jest fatalnie:)
Nie kupowałam perfum little black dress, więc nie wiem czy dużo różnią się zapachem. Opakowanie jest małe, więc nie zajmuje dużo miejsca. Z chęcią kupię go jeszcze raz!

Cena: ok. 10zł 

Chciałam wam także podziękować za to, że odwiedzacie mojego bloga  . Pozdrawiam i zapraszam na malinki:D 


35 komentarzy:

  1. brzmi ciekawie ;)
    fajnie, że jest mały,bo zajmuje mało miejsca..

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam perfumy lbd którąś z kolei butelkę,uwielbiam je,daj malinki daj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze nie truskawki, bo malin nie lubie, to na szczescie nie narobilas mi apatytu xD
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś i bardzo podoba mi się zapach :) Może wspólne obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej,ale bym zjadła takie świeże malinki !! A perfumy bardzo ładne. Chyba,każda z nas je zna;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pics!!!


    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje siostra używa takie perfumy. Jednak ten zapach nie jest dla mnie. Jest ładny ale ja nie mogę go używać jakoś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam z tego wodę toaletową i jest to chyba mój ulubiony zapach z całej tej serii sukieneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra od kilku lat kupuje perfumu litlle black dress. jak dla mnie to jeden z najlepszych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm malinyyy ! ; )))) + obserwuję i dziękuję również za obserwowanie ; ) + Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi on zawsze przypominał zapach dla "starszych pań". Ale teraz chyba powoli sama się nią robie, bo coraz bardziej mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście preferuję perfumy ;) Również wzięłam udział w konkursie a co mi tam :) Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie miałam, nawet nie wiem jak pachnie :<

    OdpowiedzUsuń
  14. malinowo ^^ :D
    Jeśli chodzi o zapachy to wolę perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam perfumy, i miałam dezodorant, pachną tak samo... jak znasz jakąś konsultantkę, to niech Ci zamówi próbki - przychodzą w paczuszkach po 5 sztuk i kiedyś kosztowały 5 zł, a ja uwielbiam rare gold... mam je od wielu lat i oszczędzałam je bo ich nie było, a teraz znowu są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychota, to ja już jadę na te malinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Malinki! Mniam, mniam! Super blog, obserwujemy?
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. maliny . <3
    +obserwuję!

    karolinaslook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może też go spróbuje. ;) Malinki zawsze bardzo chętnie! :D Obserwuję i zaprszam do mnie www.jola-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale narobiłaś mi smaka na maliny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam wodę toaletową zapach tez mi się podoba choć gdy zbyt mocno się spryskam aż mi się kręci w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odkąd zobaczyłam zdjęcie malin nie mogłam skupić się na przeczytaniu powyższego tekstu :P
    Raz, może dwa miałam wodę toaletową z tym zapachem, ale jak dla mnie za krótko się trzymał :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny,kobiecy zapach:)ach i te malinki...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ten zapach, używam perfum od kilku lat i uwielbiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmm , narobiłaś mi smaku tymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zapach jest piękny ! Ale nie przepadam za dezodorantami formy Avon :)

    Wrzucam do obserwowanych :) ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  29. super jest ten zapach, sama go mam i uwielbiam:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)