Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Avon- Pachnące mgiełki

Witam. Dziś krótka recenzja pachnących mgiełek do ciała Avon.

Uwielbiam te mgiełki ze względu na duży wybór zapachów. Są naprawdę super, orzeźwiają i odświeżają w upalne dni. Zapachy mgiełek są rewelacyjne, najlepszym według mnie jest arbuz oraz fiołek i liczi. Kupiłam także nowy zapach truskawka i biała czekolada.:) Bardzo długo czuć delikatną nutkę mgiełki.
Buteleczka jest wygodna i wszędzie się zmieści.
Cena: 125ml ok. 7zł


36 komentarzy:

  1. moją ulubiona mgiełką jest turkusowa ^^
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię je bardzo, chociaż niektóre są zbyt słodkie :) niestety już więcej żadnej nie kupię, ponieważ od jakiegoś czasu nie zamawiam rzeczy z Avonu, a dokładniej od kiedy dowiedziałam się, że testują kosmetyki na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam jakas mgiełkę ale nie pamiętam zapachu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam o zapachu granatu i mango:)
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny w klasie nałogowo się nimi psikają. ja jeszcze nie mam ani jednej z tych mgiełek, ale zamówiłam już truskawkę z białą czekoladą oraz arbuzową. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks,for your comment on my blog.^^
    Would you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam i też byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię te mgiełki. Mają fajne zapaszki, w sam raz na lato! :) dodatkowo są tanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja aktualnie używam arbuzowej :)
    są wspaniałe ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Te mgiełki są cudowne i jeszcze raz cudowne! Sto razy lepsze od wszelkich perfum, może dlatego, że są bardzo świeże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o muszę iść po jakąś... dawno ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te mgiełki! Ostatnio dawno nie kupowałam, będę musiała nabyć ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to zbyt długo się na ciele nie utrzymują ;) Chociaż zapachy są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że zapach utrzymujący się na ciele zależy także od zapachu :)

      Usuń
  14. fajne są te mgiełki:) zapraszam u mnie do zdobycia prezent:)
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta truskawkowa musi ślicznie pachnieć ! ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam mgiełki do ciała :) Ta pierwsza musi cudownie pachnieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za komentarzyk ;)
    To super - ja bardzo lubię słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te mgiełki:) Najbardziej podoba mi się wersja z granatem ;]
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam truskawkową :) Zapraszam do mnie xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog!:)

    + też obserwuję ;D
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam arbuzową, rzeczywiście świetna ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham Liczi @_@ i ogólnie podobają mi się te mgiełki :) Obserwuję i liczę na to samo http://iloveitblog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Również je uwielbiam :)
    Zapraszam do siebie i oczywiście dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam mgiełkę arbuzową i byłam z niej bardzo zadowolona. Teraz chcę zamówić sobie jakąś inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię mgiełki, zwłaszcza w lecie... też kupiłam, ale w H&M :) będę recenzować wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja kolezanka z lawki zawsze w czwartki przynosila do szkoly i sie psikala na fizyce xD
    HaHaHa xD Bedzie mi tego brakowalo ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. zamawiam dość często z Avonu, ale tych mgiełek nie lubię. są chemiczne i sztuczne w zapachu, zakładam że w składzie też :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Planuje kupić truskawkę i czekoladę ^^.

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie lubię mgiełki do ciała, ale nie lubię produktów avonu. kilka razy się nacięłam...

    OdpowiedzUsuń
  31. tez je uwielbiam:)! na lato sa boskie;P zapraszam do mnie i obserwuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Odkąd kupiłam jedną, tak co raz to dokupuję kolejne. Te mgiełki są niesamowite. Pięknie pachną, są lekkie i orzeźwiają. Na lato w sam raz.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele lat kupowałam mgiełki z Avonu a tu nagle od 3 lat nie mam pod ręką żadnej konsultantki. Muszę zebrać większe zamówienie i kogoś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)