Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

SUDOMAX- krem dla dzieci i dorosłych



Testując krem SUDOMAX już po kilku dniach mogę napisać o nim recenzję. 








Hipoalergiczny i antybakteryjny krem sudomax stosowany na: 
- odparzenia,- podrażnienia i zaczerwienienia skóry,- skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków - stosować punktowo,- drobnych otarciach i skaleczeniach,- zmianach skórnych spowodowanych ukąszeniami przez insekty,- niewielkich poparzeniach słonecznych.

Krem ma bardzo gęstą konsystencję, jednak to nie przeszkadza podczas rozsmarowywania. 
SUDOMAX bardzo dobrze poradził sobie z moją podrażnioną skórą oraz ukąszeniami komarów ( krosty zniknęły na następny dzień). Krem doskonale działa również na odparzenia od pieluszek u dzieci.
Krem SUDOMAX jest bardzo wydajny.
 Cieszę się, że poznałam tak fantastyczny krem na różnorodne zastosowania, zagości u mnie na bardzooo długo! :-)



2 komentarze:

  1. Również testowałam ten krem. Popieram jest fajny, ciekawe czy już dostępny w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w swojej szafeczce Sudocrem, który jest dostępny w aptekach.
    to jest to samo : > i ma tak samo wspaniałe działanie.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)