Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Avon- maseczka do twarzy z rumianku

Hejka dziś recenzja maseczki do twarzy z rumianku AVON.
Nie jest to rewelacyjna maseczka, można powiedzieć, że będę nakładać ją z nudów.
Nie wiem, jak na inną skórę reaguje, jednak na mojej wiele nie zdziałała. Fakt, łagodzi i sprawia, że twarz jest delikatna jednak na bardzoooooo krótko. Konsystencja jest prawie bezbarwna, dobrze się nakłada i jest wydajna. Cena jest jest wysoka, koszt to ok. 8zł. Niestety brak zdjęcia.


Dziś nawiedził mnie kurier z miłą niespodzianką. Otrzymałam wygraną z facebooka; zgrzewka owocowego life :) Sok jest przepyszny :D 


16 komentarzy:

  1. Ale fajna wygrana :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dodałaś zdjęcia maseczki.
    Pyszna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że brak foto ;(
    mm..aż mi się pić zachciało ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli myślę o tej samej maseczce to miałam i faktycznie nic nie daje -,-
    fajny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to wygrałaś to była taki konkurs? woow !

    ja też tak chcem zaaazzdroszcze .

    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. wow. Gratuluje Ci wygranej ! <3 Life jest pysznyy :P

    zapraszam: rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam białego life'a! <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu mi się wydaje, że ten sok jest bardzo zainspirowany frugo? ;)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)