Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Avon Sens- żel pod prysznic

Avon posiada bardzo dobre żele pod prysznic. Kiedy użyłam je pierwszy raz, od razu wiedziałam, że przypadną mi do gustu :-)

Żel pod prysznic jest niesamowity, bardzo dużym plusem jest ogromny wybór zapachów. Bardzo dobrze się pieni, jest wydajny jednym minusem jest to, że odrobinkę wysusza skórę.
Trzeba także przyznać, że na sam widok butelki która jest przezroczysta a żel kolorowy, chcę się go wypróbować.

Cena jest niska: 250ml ok 6zł





2 komentarze:

  1. Kupuję te żele regularnie. Są super i rzeczywiście zapachów jest mnóstwo.
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kupowałam je kiedys często, ale juz przestałam. Znudziły mi sie zwykle;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze:*
Jeśli masz ochotę zostaw link do swojego bloga, ale bez tego też go odwiedzę :)